vrijdag 20 september 2013

Pasta!

De week is alweer voorbij, wat gaat de tijd toch snel. De scholen zijn al weer een paar weken bezig en ook de sportseizoenen zijn in weer in volle gang. De kinderen zitten al weer helemaal in het ritme en daardoor gaat het bij mij ook allemaal wat soepeler. ;-)

Afgelopen dagen heb ik het thema voor de komende week bedacht en de producten erop afgestemd. Het thema van de week wordt vanaf maandag actief en is dit keer “Zelf pasta maken”.

Nu de dagen wat langer worden en we weer wat meer binnen blijven is het leuk (en lekker) om zelf pasta te maken. Morgen gaan wij ook aan de slag, verse spaghetti, gezellig en leuk samen met de kinderen. Dan maken we de saus ook lekker helemaal zonder potjes en pakjes. Verse producten smaken toch veel lekkerder! En die potjes bewaren ik wel weer voor een makkelijke maaltijd.


Zelfgemaakte pasta is zo lekker en eigenlijk valt het best wel mee hoeveel tijd het kost. Met de goede ingrediĆ«nten en hulpmiddelen ben je in een mum van tijd klaar. En je proeft echt het verschil… Voor jullie gemak heb ik ook nog een recept op mijn recepten blog gepost: Pastadeeg zelf maken.


In de winkel heb ik ook een aantal van die handige hulpmiddelen, een aantal ervan zullen deze week in de spotlight staan.

Kook, eet en geniet!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten