vrijdag 18 oktober 2013

Herfst of nazomeren?

De week begon best aardig, na een onstuimige, koude en vooral natte zondag, was het maandag al iets beter en dinsdag begon best lekker met een herfstzonnetje. Later dinsdag is het dan wel weer wat gaan regenen, maar woensdag en donderdag waren echt heerlijk en als ik de berichtgeving mag geloven gaan we een heerlijk weekend tegemoet, met temperaturen van 20°! Nog even genieten dan maar van het wellicht laatste mooie weekend van 2013.

Dan wordt het kiezen van het week menu toch wel weer iets lastiger, want ik was net toe aan heerlijk geurende stoofpotten en echte herfstrecepten. Terwijl we nu ook nog even kunnen genieten van zomerse lichte maaltijden. Wij hebben deze week gekozen voor een combinatie. Een lekkere oosterse kippensoep met currypasta en mais, een heerlijke cassoulet met chorizo uit de Delicious van oktober, smaakvolle kippenkluifjes met Surinaamse marinade uit de oven, maar ook voor de makkelijke door-de-weekse-maaltijd een keertje hamburgers met zelfgebakken friet. Voor het weekend duik ik straks nog even in de stapel recepten die ik nog heb liggen.

Cassoulet met chorizo
Deze week ben ik ook nog druk bezig geweest om meer ruimte te creëren in onze garage. Door alle nieuwe producten die de laatste tijd aan het assortiment zijn toegevoegd is dat hard nodig. En in zo’n garage verzamelt een mens toch wel heel veel rotzooi. Ik heb al heel wat ritjes achter te rug met deze rotzooi naar de gemeentewerf. Maar het werk vordert gestaag en ik hoop volgende week een ruim en opgeruimd “magazijn” te hebben. Ik hou jullie op de hoogte.

Volgende week is het bij ons ook herfstvakantie en er staan al wat activiteiten op het programma, vriendjes die komen logeren, de bioscoop en we gaan vast ook wel een keer koekjes bakken of zoiets. Het is een beetje afhankelijk van het weer wat we precies allemaal gaan doen.

In navolging van de Twitter win actie, hebben we nu ook een actie voor de trouwe nieuwsbrieflezers. Heb je je nog niet ingeschreven, maar wil je wel deelnemen aan de wedstrijd én wil je wekelijks op de hoogte gehouden worden van de laatste nieuwtjes, handige informatie en aanbiedingen, schrijf je dan nu in: http://www.all4kitchen.nl/newsletter/.

Tenslotte: vergeet @ALL4KITCHENNL niet te volgen op Twitter en retweet http://bit.ly/1fDjdRr om kans te maken op het paellapakket ter waarde van € 21,20. De actie loopt nog tot uiterlijk volgende week vrijdag.

Kook, eet, geniet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten