vrijdag 13 december 2013

We're open!


Wie had dat ooit gedacht, dat ik binnen een half jaar na de start van mijn webwinkel al een echte stenen winkel zou hebben. Ik niet in elk geval. Natuurlijk is het maar een tijdelijke winkel en ik deel de winkel met 3 andere superleuke ondernemers, maar toch. Het is net echt, winkel inrichten, producten uitstallen (pff ik heb overal spierpijn van het sjouwen) en gisteren echt open gegaan.  De eerste klanten zijn een feit en dan heb je ’s avond je administratie. Druk, maar ik geniet van elke minuut!

De week begon voor mij al erg druk, want afgelopen zondag hebben ik op het Streek Food event goes Xmas gestaan in het pittoreske Edam.  De voorbereidingen voor beide evenementen liepen daardoor door elkaar. Zaterdag een huurbusje opgehaald, die ineens een maatje groter was dan gepland, waardoor het rijden ook hele uitdaging was. Zeker in de smalle straatjes in Edam ;-)

Dus zondag alles voor het Food event inladen en ’s avonds weer inladen. Maar het was weer een gezellige dag en de organisatie was tiptop geregeld.



Maandagochtend heb ik eerst de bus weer ingeladen (gelukkig met behulp van mijn lieve man) en daarna heb ik mijn grote kleine zoon naar school gebracht. Toen ben ik snel naar Amsterdam gereden en heb mijn spullen weer allemaal uitgeladen. De drie andere ondernemers waren al druk bezig om de vloer enigszins begaanbaar te maken. En dat bleek een hele klus. Zo goed en zo kwaad als het ging hebben we de vloer stofvrij gemaakt en er daarna een coating overheen gedaan.

Daarna kon de opbouw gaan beginnen. Mijn streven was om maandag de kasten en tafel neer te zetten en dat is gelukt. Ik moest namelijk op tijd weer weg om mijn zoontje op te halen. In de middag thuis nog wat administratie gedaan, wat bestellingen verstuurd en het huis aan kant gemaakt, want de komende twee weken ben ik weinig thuis.
Dinsdag en woensdag heb ik alle spullen uitgestald en dan begint het al echt iets te lijken. 




Gisteren was de eerste openingsdag en was het nog best rustig, maar we verwachten vandaag en in het weekend zeker een hoop publiek.
Iedereen is dan ook van harte welkom om een kijkje te komen nemen in de winkel in winkelcentrum Braziliƫ aan de Oostelijke Handelskade in Amsterdam.



De andere ondernemers zijn:

Bob Nisters
Bob Nisters bedenkt en maakt interieurs voor de zakelijke markt (horeca, winkels en kantoren) en unieke meubels in alle soorten en maten voor particulieren, met liefde voor de materialen en het product.
www.bobnisters.com                


Artfriends creative partner
Artfriends levert met haar Creatieve vakantie Frankrijk en Retraite programma’s een bijdrage voor en authentiek, liefdevol en creatief leven. Kunstenares Caren Simon, oprichter van Artfriends, werkt naast brons en keramiek ook veel met zilver en edelstenen. In de popup store zal zij geluksvogels van edelsteen sieraden, parelsnoeren, levenskettingen en edelstenen verkopen.



Littlebitdifferent
Littlebitdifferent is een lokaal bedrijf op het gebied van interieur en exterieur ontwerp. Daarnaast hebben zij een grote liefde voor vintage producten. Voor deze popup verkopen zij eigen ontwerpen en diverse industriƫle & vintage producten.



Ik hoop jullie snel te kunnen begroeten in de winkel*!

Kook, eet, geniet!

*Openingsdagen: vrijdag 13 en 20 december en zaterdag 14 en 21 december en koopzondag op 22 december (11.00 uur tot 18.00 uur).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten