vrijdag 10 januari 2014

Het gewone leven is weer begonnen

Ja, het "gewone" leven is weer begonnen. Afgelopen maandag zijn de kinderen weer met school begonnen en dan wordt het voor mij hier ook weer wat rustiger. Nu kan ik mijn eigen dagen weer indelen en rustig werken, zonder dat we steeds andere leuke dingen gaan doen. Natuurlijk is dat ook leuk, maar ik merk dat er wel heel veel werk blijft liggen. Ik heb de afgelopen tijd niet veel tijd kunnen besteden aan de inrichting van de winkel, de nieuwe producten, social media en ga zo maar door.

Nu zit ik hier weer heerlijk aan de eetkamertafel, met de kop van labrador Finn op mijn schoot, en typ deze blog. Deze week ben ik druk in de weer geweest met foto's maken van de nieuwe producten en dat is een hele uitdaging met dit donkere weer, alhoewel nu de zon schijnt ;)
Maar het begin is er weer en er staan al weer aardig wat nieuwe dingen online. Zo heb ik nu een aantal artikelen in het assortiment toegevoegd om aan tafel te gebruiken; mooie karaffen, onderzetters, leuke servettenmandjes, en nog meer. Verder zijn er een aantal bakvormen en ovenschalen bijgekomen, een handig stoommandje van Chef'n... Neem maar snel een kijkje in de winkel. De komende dagen zullen alle producten online komen.



Verder heb ik eerder deze week de site "metamorfose" afgerond. Zowel de homepage als de categorie pagina's hebben een beetje een ander uiterlijk gekregen. Ik ben zelf er blij met het resultaat. Nu komen de productpagina's en de foto's binnenkort nog aan de beurt en dan kunnen we er weer tegenaan dit jaar.

Maar met de "rust" van de start van de school, starten ook alle andere activiteiten weer. Ik moet mijn dochter weer drie keer per week naar voetbaltraining brengen en mijn zoon naar turnen. Verder heeft mijn zoon (gelukkig) een druk sociaal leven en dat betekent veelvuldig heen-en-weer brengen naar vriendjes. En vanavond heeft hij alweer zijn eerste verjaardagspartijtje van dit jaar : disco-zwemmen, helemaal cool!

Straks nog even het eten voor het weekend bedenken...

kook, eet, geniet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten