vrijdag 31 januari 2014

Wat aten wij deze week?

Ja, zoals ik al schreef eerder deze week is het met mijn inspiratie niet helemaal geweldig. Ik weet niet hoe het komt. Januari, koud (maar eigenlijk heerlijk weer op dit moment met dat zonnetje), verkouden, slapjes, nog even geen baan... Er zal van alles meespelen, maar er moet natuurlijk wel gegeten worden. En als je dan iets extra lekker maakt, wordt een mens vanzelf weer vrolijker!

Het afgelopen weekend een heerlijke lasagna gegeten en de Portugese rijststoofschotel.

Verder hebben we deze week een aantal heerlijke dingen gegeten, waaronder een recept uit de nieuwe Foodies Magazine: Jambalaya. 


Het was een heerlijk recept met gamba's, chorizo, hamblokjes, maar ook rode paprika's, bleekselderij en tomaten. 

En ook deze is een succes: Oosterse entrecote met gamba's en noedels. Ik heb het recept voor jullie toegevoegd.

Nu snel kijken wat we dit weekend weer gaan eten, voordat ik de kleine grote man weer van school moet halen.

Kook, eet, geniet!



1 opmerking:

  1. Hi! I would like to invite you to check out our site www.volrecepten.be . Adding your blog to our site will make your recipes available to many more users and help you get more visits to your blog. Our service is free and can you would be able to leave us any time.

    If you like the idea of being found on our page, please, add your blog here http://www.volrecepten.be/registreer-u-voor-de-topblogs-met-recepten.

    I hope to see you there soon!

    BeantwoordenVerwijderen